Strony

piątek, 14 maja 2010

Kolejne kartki :)

Witam,
dziasiaj chcialabym "wrzucić" moje kolejne kartki.

Oto kartka, która zrobiłam kilka dni temu dla siostry mojej szwagierki (uwielbia kartki ze zdjęciami):






Ze zdjęciem musiałam sie troszke pobawić, m.in.  rozjaśnić a żeby nie było jak zwykle to zrobiłam z "fakturką płótna".
I oczywiście obowiązkowo ozdobiłam kwiatkami (które bardzo lubię i nadają kartce efekt 3D) oraz tasiemką w kropki.
Takie ozdóbki możecie znaleźć w moim butiku:




A ta kartka ze stemplem "Pink Gem" - bardzo lubie te dziewczynki Janet.
Przyznam się, że zdjęcie wyszło nieciekawie, ale cos widać :)




Stempel pokolorowałam kredkami akwarelowymi i dodałam troszku "glamour dust".
W efekcie wyszła ta kartka taka pastelowa, jak dla małej dziewczynki :)

To chyba tyle na dzisiaj :)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Basiu piękne karteczki :)wszystkie!!!Świetna technika malowania stempelków...czy to kredki??Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agnes :)
    dzieki za odwiedziny i miły komentarz!
    Nie zaglądałam tutaj całe wieki...
    Większość stempelków maluję kredkami akwarelowymi, mazaków używam znacznie mniej.
    Postaram się niedługo "wrzucić" kilka nowych kartek, jednak trudno znaleźć wolną chwilę :)
    Trzymaj się i ... keep creating!
    Barbara

    OdpowiedzUsuń